برنامه کلاسی..
بالاخره یه خبرایی از برنامه کلاسی شد..ولی اثری از اکثریت دروس نیست..!و برای هر سه رشته فقط همین یک برنامه است...!؟!
روی سایت دانشگاه است و از لینک زیر هم میتونید بهش دسترسی داشته باشید
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 15:42 توسط
|