بالاخره یه خبرایی از برنامه کلاسی شد..ولی اثری از اکثریت دروس نیست..!و برای هر سه رشته فقط همین یک برنامه است...!؟!

روی سایت دانشگاه است و از لینک زیر هم میتونید بهش دسترسی داشته باشید

برنامه کلاسی کامپیوتر